Giorgio Armani koodide A-loend

Tualettvesi - Tester - Mehed

Toote jälgimine
See toode pole saadaval

E-pood on proovitöös, varsti hakkame tellima

Kirjeldus

Itaalia moemaailma säravaim ja edukaim staar - hr Giorgio Armani. Kuigi ta õppis algselt arstiteadust, ei tegutsenud ta selle erialaga kunagi. Ta alustas fotograafina ja hiljem vaateakende kujundajana Milano moemajas. Ettevõttele ja edukale kaubamärgile "Armani" pani ta koos sõbraga aluse juba 1974. aastal . See oli lihtne matemaatika – toode, edu. Lihtne, lihtne, ainulaadne. Olgu tegemist parfüümide või kosmeetikatoodetega, Armani on suutnud illusiooni ja täiuslikkuseiha reaalsuseks muuta.

Selle portfell on täis luksuslikke, kvaliteetseid ja väga populaarseid tooteid. See sisaldab täielikku nahahooldust , pakub dekoratiivkosmeetikat ega unusta küüsi ja aksessuaare .

Armani kaubamärk pakub hetkel 136 lõhna, mis on tõesti suur arv, kui võtta arvesse asjaolu, et te ei osta ainult parfüümi, vaid kvaliteetbrändi. Pärast mistahes Armani moemaja külastamist lahkuvad daamid ja härrad kõige täiuslikumatest materjalidest valmistatud mudelites, mida saadavad kõige luksuslikumad lõhnad ja kindlus, et viivad koju ainulaadsed kosmeetikatooted.

Giorgio Armani parfüümid esindavad mitmekülgset edukate lõhnade pakkumist – näiteks Code, Sensi, Mania või Acqua di Gió . Giorgio Armanil on ka eksklusiivne Privé sari, mis on saadaval ainult valitud luksusparfümeeriatoodetes.

  • Sugu: mehed
  • Brändi: Giorgio Armani
  • Lõhna koostis - pea: roheline mandariin, bergamot
  • Lõhna koostis - põhi: tonka oad, guajaki puit
  • Lõhna koostis - süda: lavendel

Giorgio Armani asutas oma ettevõtte 1975. aastal, algul meestele, hiljem ka naistele. See projekteerib, toodab, turustab ja müüb kõrgmoe, nahktooteid, jalatseid, aksessuaare ja kodu interjööre, mis säilitavad tõelise luksusbrändi aura.

L'Oréal S.A.
www.loreal.com

Kas soovite toote kohta rohkem teada saada? Kirjutage meile.