Elizabeth Ardeni kosmeetika – õigus ilule. Ameerika parfüümi- ja kosmeetikabrändi Elizabeth Arden asutas 1910. aastal Kanada päritolu ettevõtja Florence Nightingale Graham ja andis sellele nime, mida ta ise poes kasutas. Elizabeth Arden, ettevõtja, ilukonsultant ja naiste õiguste eest võitleja, on jätkuvalt naistele kogu maailmas inspiratsiooniallikaks. Ta alustas oma kaubamärgi hiilgavat ajalugu sellega, et rajas oma esimese salongi New Yorki Fifth Avenue'le ajal, mil naised mitte ainult ei tegelenud harva äritegevusega, vaid ka meigi kasutamine polnud tavaline. Teise maailmasõja ajal töötas ta välja kosmeetikat sõjaväes teenivatele naistele ja 1946. aastal sai temast üks esimesi naisi, kes ilmus ajakirja Time kaanele. Elizabeth Arden oli üks esimesi, kes rakendas teaduslikku uuendust ilutööstuses ning sai maailmakuulsaks oma tervikliku lähenemise poolest ilule. Juba 20ndatel kutsus ta naisi üles niisutama nahka, vältima otsese päikesevalguse käes viibimist ja harjutama iga päev joogat. Elizabeth, kes elas enam kui 80-aastaseks ja suri 1966. aastal New Yorgis, oli lühidalt öeldes tõeliselt erakordne naine ja ta andis palju oma ainulaadseid omadusi edasi oma maailmakuulsale kaubamärgile. Elizabeth Arden oli veendunud, et ilu ei peitu meigikihtides, vaid teaduse ja looduse intelligentses kombinatsioonis. Seetõttu püüavad kaubamärgi kosmeetikatooted nahale kasu tuua, mitte seda maskeerida. Elizabeth Ardeni kaubamärk on toonud kosmeetikatööstusesse ka mitmeid põhimõttelisi uuendusi, sealhulgas näiteks dekoratiivkosmeetika silmadele või kosmeetikatooted reisipakendites. Elizabeth Ardeni kaubamärgi naha- ja kehahooldustooted, lai valik dekoratiivkosmeetikat ja lõhnaaineid kannavad endiselt kaubamärgi asutaja väsimatut uuenduslikku vaimu, mis on pühendunud kõrgeima kvaliteedi poole. Pole juhus, et Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe või Marlene Dietrich ilmusid brändiga koostööd tegevate nimede sekka. Elizabeth Ardeni tuntuimatest toodetest on näiteks Eight Hour Cream, mis kaitseb ja ravib kuiva, lõhenenud ja ärritunud nahka või 5th Avenue parfüüm naistele, mida iseloomustab rafineeritud stiil, intelligentsus, elegants ja edu. Elizabeth Ardeni kaubamärk muudab naised üle kogu maailma iga päev ilusamaks ja enesekindlamaks oma laia kosmeetikatoodete valikuga, mis tagavad mitte ainult kõrgeima kvaliteedi, vaid ka ainulaadse vaimu. "Igal naisel on õigus olla ilus." (Elizabeth Arden)