Paljud seostavad seda eelkõige luksusliku ja kvaliteetse rõivastusega, kuid brändi tootevalikusse kuuluvad ka stiilsed aksessuaarid ja isegi parfüümid. Milline on selle maailma ühe suurima brändi lugu ja kellele on tema lõhnad mõeldud?
Algus moemaailmas
Armani brändi asutas mõjukas ja kuulus moelooja Giorgio Armani, kes sündis 1934. aastal Itaalias, Piacenza linnas. Moetööstusesse sisenes ta 1960ndatel pärast lühikest ajateenistust. Oma karjääri alustas ta rõivapoodide vaateakende kujundajana. Hiljem sai temast meeste rõivafirma Hitman disainer. Ta lahkus sealt 1975. aastal, et luua omaenda rõivabränd, mis alguses keskendus üksnes meestele. Hiljem lisandus kollektsiooni ka naisterõivaid.
1990ndate lõpuks oli Armanil üle 200 poe üle kogu maailma. Nendest võis leida mitmeid populaarseid kollektsioone nagu Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans ja Armani Collezioni.
Kas teadsid, et…
…1980ndatel muutis Armani oluliselt seda, kuidas naised riietuvad? Seda tänu moodsetele pükskostüümidele, mis asendasid traditsiooniliselt eelistatud seelikud ja kleidid.
Brändi kolm alustala
Giorgio Armani on eraettevõte, mille ainuomanik on Giorgio Armani ise. 89-aastaselt on ta jätkuvalt ka ettevõtte tegevjuht.
Põhibrändi alla kuuluvad mitmed alabrändid, mille keskmes on kolm väärtust:
- elegants,
- kvaliteet,
- eksklusiivsus.
Armani on tuntud oma võime poolest vastata klientide individuaalsetele vajadustele. Just tänu sellele on ta mõne aastakümnega kujunenud moemaailma üheks mõjukamaks tegijaks.
Parfüüm, mis vallutas maailma
Giorgio Armani armastas alati väljakutseid – seetõttu ei piirdunud ta ainult rõivastega. Peagi pärast brändi loomist laiendas ta oma valikut kosmeetika, kodutarvete, aksessuaaride, raamatute ja – muidugi – parfüümide vallas. Just parfüüm oli see, millega Armani võitis paljude klientide südamed.
Esimene Armani parfüüm loodi koostöös ettevõttega L’Oréal 1980. aastal. Kaks aastat hiljem jõudis turule peen ja elegantne lõhn Armani for Women, mis pani aluse brändi edule lõhnade maailmas.
Kahe aasta pärast loodi esimene meeste parfüüm – Armani Eau Pour Homme. Seda lõhna iseloomustavad värsked tsitrusenoodid, seedripuu, patšuli, koriander ja muskaatpähkel, mistõttu said sellest lemmiku eri vanuses mehed. Kui sind see lõhn kõnetas, siis proovi julgelt – seda toodetakse tänapäevani.
allikas: Koku.ee
Úspešné 90. rokyEdukad 90ndad
Armani brändil läks parfüümide maailmas hästi ka 1990ndatel. Sel perioodil loodi kaks ikoonilist lõhna:
- Armani Gio – see naiste lõhn tuli turule 1992. aastal ja kehastab elegantsi ning rafineeritust. Kuigi bränd seda tänapäeval enam ei tooda, pakub ta selle asemel teisi ahvatlevaid naiste parfüüme, näiteks Armani Prive või Armani Code For Women.
- Armani Acqua di Giò – üks maailma populaarsemaid ja enimmüüdud meeste lõhnasid. Armani tõi selle turule 1996. aastal ja seda toodetakse tänaseni. Lõhna loomiseks sai inspiratsiooni Itaalia saar Pantelleria, kus Giorgio Armani armastab oma puhkust veeta. Tegemist on kerge ja värske lõhnaga, mis sobib ideaalselt igapäevaseks kasutamiseks, eriti soojematel kuudel.
allikas: Koku.ee
Teised Armani parfüümid
Armani lõhnade valik laienes märgatavalt ka 21. sajandil. Selle perioodi populaarsemate toodete hulka kuuluvad:
- Armani Mania for Men – mehelik ja intensiivne lõhn, mida müüakse alates 2002. aastast. Koostisosadeks on mandariin, safran, tsitrused, seedripuu, vetiver, muskus ja ambra. Sobib nii päevaseks kui ka õhtuseks kandmiseks. Alates 2004. aastast on saadaval ka naiste versioon.
- Armani Code for Men – tualettvesi, mis jõudis turule 2004. aastal. Tegemist on vürtsika lõhnaga, mille autor on tuntud Prantsuse parfümeer Antoine Lie. Tipunootideks on sidrun ja bergamot, südamenootideks tähtaniis, oliiviõie ekstrakt ja guajaagipuu ning põhjanootideks nahk, tonka uba ja tubakas.
- Armani Code for Women – pärast Armani Code for Men suurt edu loodi ka naiste versioon, mis jõudis müüki 2006. aastal. Selle lõhna koostises on apelsiniõis, apelsin, mesi, vanill, ingver ja jasmiin.
- Armani Sí – üks Armani tuntumaid naiste parfüüme, mis loodi 2013. aastal. Iseloomulikuks on puuviljaste ja lilleliste nootide kombinatsioon. Turul on saadaval ka mitmeid uusi versioone, näiteks Sí Rose Signature II.
- Armani Acqua di Giò Absolu – moodne ja elegantne lõhnavesi aastast 2018, mis on suunatud enesekindlatele ja julgetele meestele. Koostisosadeks on ambra, muskus, puit, puuviljad ja merelised noodid.
- Armani My Way – lõhnavesi, mis tuli turule 2020. aastal ja kuulub Armani uuemate parfüümide hulka. See on tuntud oma võluva ja kaasaegse iseloomu poolest ning köidab eelkõige lilleliste ja magusate lõhnade armastajaid. Sisaldab koostisosi nagu apelsiniõis, vanill, iiris ja valge muskus.
Huvitav fakt
Aastate jooksul on Armani parfüümide kampaaniates osalenud mitmed tuntud kuulsused, sealhulgas Beyoncé, Megan Fox, Cate Blanchett, Regé-Jean Page, Sydney Sweeney ja Aaron Taylor-Johnson.
Kellele sobivad Armani parfüümid?
.Armani parfüümid on loodud inimestele, kes hindavad elegantsi, rafineeritust ja stiili. Enamik naiste- ja meeste lõhnu ühendavad endas värsked, lillelised ja idamaised noodid, mistõttu sobivad nad suurepäraselt nii päevaseks kui õhtuseks kandmiseks.
allikas: Koku.ee
Kui eelistate pigem kergemaid naiste parfüüme, proovige My Way või Sí. Kui aga soovite midagi intensiivsemat, siis julgeme soovitada Armani Code for Women.
Kui otsite värsket meeste lõhna, kaaluge investeerimist Acqua di Giò või Acqua di Giò Absolu. Kui eelistate tugevamaid ja maskuliinsemaid toone, sobivad teile tualettveed Mania for Men või Code for Men.
Ihaldate kvaliteetset parfüümi Armani brändilt? Tutvuge meie valikuga ja leidke just see lõhn, mis teid kõige paremini iseloomustab.